Konfigurácia Twilio
Integrácia Twilio v 5CRM vám umožňuje uskutočňovať hovory priamo z aplikácie a tiež prijímať prichádzajúce hovory na telefónne číslo Twilio.
Na začatie hovorov je potrebné nakonfigurovať integráciu a zakúpiť si telefónne číslo Twilio s povolenými hlasovými funkciami.
Ak chcete začať s integráciou, postupujte podľa nasledujúcich krokov:
- Ak ešte nemáte účet Twilio, zaregistrujte si ho.
- Prihláste sa do konzoly Twilio.
- Skopírujte Account SID a Auth Token a pridajte tieto údaje v 5CRM do časti Nastavenia -> Integrácie -> Twilio.
- Po pridaní prihlasovacích údajov kliknite na Získať čísla (Retrieve Numbers).
- Vyberte číslo, ktoré chcete používať na prijímanie a uskutočňovanie hovorov.
Po výbere čísla kliknite na - Vytvoriť aplikáciu (Create Application).
- Kliknite na Uložiť (Save).
Ladenie Twilio
Ak vaša integrácia z nejakého dôvodu nefunguje vo vašom CRM, môžete vykonať ďalšie kroky na ladenie príčin problému pomocou nástrojov na ladenie Twilio.
Vo svojom účte Twilio:
- V hornej vyhľadávacej lište vyhľadajte „Debugger“.
- Kliknite na odkaz Debugger vo výsledkoch vyhľadávania.
- Ak sú zaznamenané chyby, zobrazí sa ich zoznam.
- Kliknite na posledné chyby, aby ste ich mohli skontrolovať. Vo väčšine prípadov bude uvedené vysvetlenie, prečo k chybe došlo.
Tu sú niektoré bežné problémy s integráciou Twilio v prípade, že vaša 5CRM inštalácia nefunguje správne:
Pokúšate sa testovať integráciu s Twilio trial účtom a vaše číslo ‚To‘ nie je overené: Ak používate Twilio trial účet a pokúšate sa uskutočniť hovor na číslo, ktoré nie je overené, budete musieť najprv overiť vlastnosť tohto telefónneho čísla. Overenie čísla môžete vykonať v sekcii „Phone Numbers“ vo vašom Twilio účte.
Geo Permission konfigurácia neumožňuje uskutočniť hovor: Ak sa pokúšate uskutočniť odchádzajúci hovor na číslo, ktoré nie je povolené na vašom účte, skontrolujte Voice Dialing Geographic Permissions vo vašom Twilio účte. Uistite sa, že geografické povolenia pre volania sú správne nastavené.